22 novembre, 2021
22 novembre, 2021

Comportament de l’usuari enfront de les compres online

Comportament de l’usuari enfront de les compres online

Comportament de l’usuari enfront de les compres online

L’empresa especialitzada en l’anàlisi de comportament d’usuaris, Mixpanel, en plena expansió donat que té entre els seus plans més pròxims inaugurar la seva seu europea justament a Barcelona, ha llançat un informe molt revelador sobre el comportament de l’usuari, respecte a les compres online.

El resultat es basa en l’anàlisi de més d’1 miler d’usuaris de tot el món, i les seves compres online a través d’ordinador, smartphone i aplicació mòbil entre 2018 i 2019.

Així, informacions d’aquest tipus són importantíssimes, atès que les conclusions són una font molt valuosa per als nostres negocis. Entendre a l’usuari, implica un major percentatge d’èxit en les accions que duem a terme diàriament.

Són diverses les pistes que ens deixa l’informe i que us detallem a continuació.

Revela una cosa que ja sabíem, però que és important que tinguem en compte. L’ús majoritari de l’ordinador i un smartphone enfront de les aplicacions mòbils, per a accedir o realitzar compres a través de la web. Això implica que les descàrregues d’apps no estan esteses entre els usuaris, els qui sempre busquen la immediatesa.

Un altre punt clau és la taxa de recurrència. Conèixer si els nostres clients tornen i sobretot amb la freqüència que ho fan, pot donar-nos informació necessària per a reorganitzar-nos i replantejar campanyes futures. La recurrència implica rendibilitat per al negoci, així que és un índex prioritari a l’hora de plantejar, per exemple, un pla de màrqueting.

Això sí, no podrem comparar taxes de recurrència amb altres sectors, pel fet que haurem d’analitzar altres variables com la naturalesa dels productes i la freqüència amb la qual els consumim o utilitzem. Per exemple, l’informe indica que un ecommerce d’alimentació té una taxa del 25% després d’1 mes, i baixa al 13,5% després de 4 mesos. En canvi, per a un ecommerce d’un producte lifestyle, després d’1 mes tindríem una taxa de recurrència del 20%.

També és important saber que la taxa de recurrència és major entre usuaris que utilitzen apps, així que és un indicador que evidencia cap a on hem d’anar com a negoci.

Finalment, l’informe revela que hi ha un increment de dilluns a dijous en l’accés de clients des d’un ordinador a un ecommerce, del 10%. Per contra, justament en aquests mateixos dies, l’accés des d’un dispositiu mòbil decau, sent el divendres, dissabte i diumenge, tot el contrari. L’accés des de mòbil augmenta i decau des d’un PC.

Així, un indicador per si sol ens pot dir coses importants, però si el conjuguem amb altres indicadors interessants per al nostre negoci, és quan podrem interpretar i redirigir als nostres usuaris potencials.

L’empresa especialitzada en l’anàlisi de comportament d’usuaris, Mixpanel, en plena expansió donat que té entre els seus plans més pròxims inaugurar la seva seu europea justament a Barcelona, ha llançat un informe molt revelador sobre el comportament de l’usuari, respecte a les compres online.

El resultat es basa en l’anàlisi de més d’1 miler d’usuaris de tot el món, i les seves compres online a través d’ordinador, smartphone i aplicació mòbil entre 2018 i 2019.

Així, informacions d’aquest tipus són importantíssimes, atès que les conclusions són una font molt valuosa per als nostres negocis. Entendre a l’usuari, implica un major percentatge d’èxit en les accions que duem a terme diàriament.

Són diverses les pistes que ens deixa l’informe i que us detallem a continuació.

Revela una cosa que ja sabíem, però que és important que tinguem en compte. L’ús majoritari de l’ordinador i un smartphone enfront de les aplicacions mòbils, per a accedir o realitzar compres a través de la web. Això implica que les descàrregues d’apps no estan esteses entre els usuaris, els qui sempre busquen la immediatesa.

Un altre punt clau és la taxa de recurrència. Conèixer si els nostres clients tornen i sobretot amb la freqüència que ho fan, pot donar-nos informació necessària per a reorganitzar-nos i replantejar campanyes futures. La recurrència implica rendibilitat per al negoci, així que és un índex prioritari a l’hora de plantejar, per exemple, un pla de màrqueting.

Això sí, no podrem comparar taxes de recurrència amb altres sectors, pel fet que haurem d’analitzar altres variables com la naturalesa dels productes i la freqüència amb la qual els consumim o utilitzem. Per exemple, l’informe indica que un ecommerce d’alimentació té una taxa del 25% després d’1 mes, i baixa al 13,5% després de 4 mesos. En canvi, per a un ecommerce d’un producte lifestyle, després d’1 mes tindríem una taxa de recurrència del 20%.

També és important saber que la taxa de recurrència és major entre usuaris que utilitzen apps, així que és un indicador que evidencia cap a on hem d’anar com a negoci.

Finalment, l’informe revela que hi ha un increment de dilluns a dijous en l’accés de clients des d’un ordinador a un ecommerce, del 10%. Per contra, justament en aquests mateixos dies, l’accés des d’un dispositiu mòbil decau, sent el divendres, dissabte i diumenge, tot el contrari. L’accés des de mòbil augmenta i decau des d’un PC.

Així, un indicador per si sol ens pot dir coses importants, però si el conjuguem amb altres indicadors interessants per al nostre negoci, és quan podrem interpretar i redirigir als nostres usuaris potencials.

L’empresa especialitzada en l’anàlisi de comportament d’usuaris, Mixpanel, en plena expansió donat que té entre els seus plans més pròxims inaugurar la seva seu europea justament a Barcelona, ha llançat un informe molt revelador sobre el comportament de l’usuari, respecte a les compres online.

El resultat es basa en l’anàlisi de més d’1 miler d’usuaris de tot el món, i les seves compres online a través d’ordinador, smartphone i aplicació mòbil entre 2018 i 2019.

Així, informacions d’aquest tipus són importantíssimes, atès que les conclusions són una font molt valuosa per als nostres negocis. Entendre a l’usuari, implica un major percentatge d’èxit en les accions que duem a terme diàriament.

Són diverses les pistes que ens deixa l’informe i que us detallem a continuació.

Revela una cosa que ja sabíem, però que és important que tinguem en compte. L’ús majoritari de l’ordinador i un smartphone enfront de les aplicacions mòbils, per a accedir o realitzar compres a través de la web. Això implica que les descàrregues d’apps no estan esteses entre els usuaris, els qui sempre busquen la immediatesa.

Un altre punt clau és la taxa de recurrència. Conèixer si els nostres clients tornen i sobretot amb la freqüència que ho fan, pot donar-nos informació necessària per a reorganitzar-nos i replantejar campanyes futures. La recurrència implica rendibilitat per al negoci, així que és un índex prioritari a l’hora de plantejar, per exemple, un pla de màrqueting.

Això sí, no podrem comparar taxes de recurrència amb altres sectors, pel fet que haurem d’analitzar altres variables com la naturalesa dels productes i la freqüència amb la qual els consumim o utilitzem. Per exemple, l’informe indica que un ecommerce d’alimentació té una taxa del 25% després d’1 mes, i baixa al 13,5% després de 4 mesos. En canvi, per a un ecommerce d’un producte lifestyle, després d’1 mes tindríem una taxa de recurrència del 20%.

També és important saber que la taxa de recurrència és major entre usuaris que utilitzen apps, així que és un indicador que evidencia cap a on hem d’anar com a negoci.

Finalment, l’informe revela que hi ha un increment de dilluns a dijous en l’accés de clients des d’un ordinador a un ecommerce, del 10%. Per contra, justament en aquests mateixos dies, l’accés des d’un dispositiu mòbil decau, sent el divendres, dissabte i diumenge, tot el contrari. L’accés des de mòbil augmenta i decau des d’un PC.

Així, un indicador per si sol ens pot dir coses importants, però si el conjuguem amb altres indicadors interessants per al nostre negoci, és quan podrem interpretar i redirigir als nostres usuaris potencials.

Published On: novembre 22, 2021Categories: ecommerceTags: , , ,
Published On: novembre 22, 2021Categories: ecommerceTags: , , ,
Published On: novembre 22, 2021Categories: ecommerceTags: , , ,

Altres publicacions interessants

Altres entrades interessants

Altres entrades interessants

Tens clar que és una “mostra” i com es declara davant de la duana? Saps quina és la seva implicació comercial?

 

L’ […]

  • Mail Boxes Etc. Granollers con Ucrania

Un cop complerts dos anys de l’inici de la guerra d’Ucraïna, Mail Boxes Granollers reafirmem el nostre compromís amb l’ajuda humanitària i la solidaritat amb els […]

 

El panorama del comerç en línia està en constant evolució, i adaptar-se a les tendències de l’e-commerce el 2024 emergents és fonamental per a l’èxit de qualsevol negoci […]