23 novembre, 2021
23 novembre, 2021

Comunicació impresa versus digital

Comunicació impresa versus digital

Comunicació impresa versus digital

Avui en dia la comunicació té a l’abast totes les tecnologies existents, que no són poques. Decidir quin és el millor mètode per comunicar el nostre negoci no sempre és senzill. Sent molt generalistes, farem dos grans grups: comunicació impresa i comunicació digital. En aquest article veurem la importància de les dues.

És conegut que no comencem a tenir record de marca fins que aquesta no ens impacta un mínim de 7 vegades. En el nostre dia a dia, som capaços de rebre més de 4000 inputs de diferents marques, que ens arriben de diferents formes. Realment no som capaços de recordar-ne més de 10 i aquestes solen ser marques que han fet un treball previ perquè les reconeguem.

Si volem fer créixer el nostre negoci al barri, a la ciutat, a l’estat o fins i tot portar-lo a l’exterior, hem de fer que el nostre reconeixement de marca sigui rellevant.

Per ser reconeguts hem de ser capaços de comunicar-nos de diferents formes per tal d’arribar més ràpidament al públic. Si només fem comunicació impresa o digitalla part del cervell que relaciona conceptes, productes o serveis amb marques treballa més lentament.

El nostre negoci ha de ser capaç de comunicar-se amb el nostre client en diferents formats:

  • un fulletó
  • un e-mail
  • un catàleg
  • un post a les xarxes socials
  • una visita presencial
  • un present imprès (calendari, posa llapis, trepitja-papers…),
  • i una entrada al blog,

Amb això tenim les 7 presències de marca necessàries perquè ens comencin a recordar.

I quina és la finalitat del record? No sempre els nostres clients necessitem allò que se’ns ofereix al moment. El més important és deixar la petjada necessària perquè quan ho necessitin pensin en nosaltres.

Ambdós tipus de comunicació: impresa i online, tenen avantatges i desavantatges, i per això és important que mai oblidem complementar-les.

Si voleu conèixer com construir la comunicació del vostre negoci, contacteu amb nosaltres.

Avui en dia la comunicació té a l’abast totes les tecnologies existents, que no són poques. Decidir quin és el millor mètode per comunicar el nostre negoci no sempre és senzill. Sent molt generalistes, farem dos grans grups: comunicació impresa i comunicació digital. En aquest article veurem la importància de les dues.

És conegut que no comencem a tenir record de marca fins que aquesta no ens impacta un mínim de 7 vegades. En el nostre dia a dia, som capaços de rebre més de 4000 inputs de diferents marques, que ens arriben de diferents formes. Realment no som capaços de recordar-ne més de 10 i aquestes solen ser marques que han fet un treball previ perquè les reconeguem.

Si volem fer créixer el nostre negoci al barri, a la ciutat, a l’estat o fins i tot portar-lo a l’exterior, hem de fer que el nostre reconeixement de marca sigui rellevant.

Per ser reconeguts hem de ser capaços de comunicar-nos de diferents formes per tal d’arribar més ràpidament al públic. Si només fem comunicació impresa o digitalla part del cervell que relaciona conceptes, productes o serveis amb marques treballa més lentament.

El nostre negoci ha de ser capaç de comunicar-se amb el nostre client en diferents formats:

  • un fulletó
  • un e-mail
  • un catàleg
  • un post a les xarxes socials
  • una visita presencial
  • un present imprès (calendari, posa llapis, trepitja-papers…),
  • i una entrada al blog,

Amb això tenim les 7 presències de marca necessàries perquè ens comencin a recordar.

I quina és la finalitat del record? No sempre els nostres clients necessitem allò que se’ns ofereix al moment. El més important és deixar la petjada necessària perquè quan ho necessitin pensin en nosaltres.

Ambdós tipus de comunicació: impresa i online, tenen avantatges i desavantatges, i per això és important que mai oblidem complementar-les.

Si voleu conèixer com construir la comunicació del vostre negoci, contacteu amb nosaltres.

Avui en dia la comunicació té a l’abast totes les tecnologies existents, que no són poques. Decidir quin és el millor mètode per comunicar el nostre negoci no sempre és senzill. Sent molt generalistes, farem dos grans grups: comunicació impresa i comunicació digital. En aquest article veurem la importància de les dues.

És conegut que no comencem a tenir record de marca fins que aquesta no ens impacta un mínim de 7 vegades. En el nostre dia a dia, som capaços de rebre més de 4000 inputs de diferents marques, que ens arriben de diferents formes. Realment no som capaços de recordar-ne més de 10 i aquestes solen ser marques que han fet un treball previ perquè les reconeguem.

Si volem fer créixer el nostre negoci al barri, a la ciutat, a l’estat o fins i tot portar-lo a l’exterior, hem de fer que el nostre reconeixement de marca sigui rellevant.

Per ser reconeguts hem de ser capaços de comunicar-nos de diferents formes per tal d’arribar més ràpidament al públic. Si només fem comunicació impresa o digitalla part del cervell que relaciona conceptes, productes o serveis amb marques treballa més lentament.

El nostre negoci ha de ser capaç de comunicar-se amb el nostre client en diferents formats:

  • un fulletó
  • un e-mail
  • un catàleg
  • un post a les xarxes socials
  • una visita presencial
  • un present imprès (calendari, posa llapis, trepitja-papers…),
  • i una entrada al blog,

Amb això tenim les 7 presències de marca necessàries perquè ens comencin a recordar.

I quina és la finalitat del record? No sempre els nostres clients necessitem allò que se’ns ofereix al moment. El més important és deixar la petjada necessària perquè quan ho necessitin pensin en nosaltres.

Ambdós tipus de comunicació: impresa i online, tenen avantatges i desavantatges, i per això és important que mai oblidem complementar-les.

Si voleu conèixer com construir la comunicació del vostre negoci, contacteu amb nosaltres.

Published On: novembre 23, 2021Categories: Impressió i disseny gràfic
Published On: novembre 23, 2021Categories: Impressió i disseny gràfic
Published On: novembre 23, 2021Categories: Impressió i disseny gràfic

Altres publicacions interessants

Altres entrades interessants

Altres entrades interessants

  • MBE: Exportación e importación de vinos y cavas

El Barcelona Wine Week (BWW), saló de referència del vi espanyol de qualitat va tancar aquest any les portes amb xifres rècord: 952 cellers […]

VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers

La VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers sobre l’enviament de mostres a nivell internacional ha conclòs amb èxit. En […]

Tens clar que és una “mostra” i com es declara davant de la duana? Saps quina és la seva implicació comercial?

L’ […]