23 novembre, 2021
23 novembre, 2021

Els 10 punts claus per internacionalitzar el teu negoci

Els 10 punts claus per internacionalitzar el teu negoci

Els 10 punts claus per internacionalitzar el teu negoci

Estàs pensant en internacionalitzar la teva empresa i tens alguns dubtes? T’agradaria saber els punts claus per afrontar la internacionalització del teu negoci amb èxit? La informació és poder i estar ben informat t’ajudarà a planificar l’estratègia a seguir de la millor manera.

  1. Analitza la viabilitat de donar el pas a la internacionalització: si vols sortir a vendre el teu producte a l’exterior has de pensar en si aquest serà competitiu en altres països. Si el teu target es troba al país on et vols enfocar; si disposes dels recursos tècnics, humans i econòmics per donar el pas a l’expansió internacional.
  2. Identifica les oportunitats: investiga i analitza els països atractius per la teva empresa, tenint en compte on hi ha la necessitat del teu producte i/o servei i on pot encaixar millor. D’aquesta manera podràs “preveure” l’èxit o fracàs d’entrar en aquell mercat.
  3. Fes un pla de internacionalització: pot ser una tasca àrdua però totalment necessària per donar aquest pas. Com no podem deixar res a la improvisació, et recomanem que contactis especialistes en la matèria, per tal de rebre assessorament fidel i fiable. El Catalonia Trade Portal es una plataforma digital gratuïta per empreses catalans que pot ajudar-te molt en aquest sentit.
  4. Estudia el mercat: investigar el mercat al que vols dirigir-te per saber les tendències i estadístiques és una bona base per marcar posteriorment els objectius. Escull el mercat d’entre tots els possibles i preveu els punts forts i febles a l’hora de vendre el teu producte allà. Consulta properes fires on fer mostra del teu producte i/o negoci, i analitza la competència. I molt important, llegeix sobre els hàbits de consum i culturals de la societat a qui et dirigiràs.
  5. Defineix els objectius: per què vols expandir la teva marca al estranger? A quin públic objectiu t’enfocaràs? Per on començaràs? Establir uns objectius mesurables i realistes és el pas definitiu per dur a terme el teu pla de internacionalització.
  6. Disposa dels recursos necessaris: en el moment de donar el tret de sortida al procés de internacionalització serà molt important tenir els recursos de tipus econòmic mesurats i disposats a fer front del que pugui esdevenir-se. Tanmateix hauràs de preveure els possibles canvis al procés logístic del teu negoci.
  7. Prepara la documentació: per dur qualsevol producte arreu del món necessites documentació específica, controls i llicències per exportar o importar, documentació per duanes, partida aranzelària, entre altres. Per tant prepara-ho tot abans de començar a enviar el producte i així t’estalviaràs mals de cap.
  8. Escull la fórmula per entrar al país de destí: pots contemplar la opció d’aliar-te amb un soci o empresa local, ja que t’aportarà el coneixement del país i el públic que tu no tens i t’ajudarà a introduir-te de manera més efectiva.
  9. Estableix un bon pla de màrqueting: la digitalització ha obert fronteres i amb una bona estratègia digital podem arribar molt lluny. Per això et recomanem aplicar tot allò que hauràs après mitjançant l’estudi de mercat realitzat, per oferir una web de qualitat, clara i amb continguts d’interès per l’usuari. Tanmateix hauràs de planificar l’estratègia publicitària per tal d’optimitzar els teus recursos i obtenir el màxim de conversió possible.
  10. Tingues paciència: la internacionalització és un procés complex, que no entén de curt o mig termini, sinó que s’ha de pensar en llarg termini. Per tant no tinguis pressa per tal de no assumir riscos innecessaris.

Ara ja pots posar-te mans a l’obra sense deixar res a la sort. Mail Boxes ETC. Granollers estarà al teu costat per tot allò que necessitis. No dubtis en contactar-nos, l’assessorament en internacionalització i el transport són el nostre punt fort.

Estàs pensant en internacionalitzar la teva empresa i tens alguns dubtes? T’agradaria saber els punts claus per afrontar la internacionalització del teu negoci amb èxit? La informació és poder i estar ben informat t’ajudarà a planificar l’estratègia a seguir de la millor manera.

  1. Analitza la viabilitat de donar el pas a la internacionalització: si vols sortir a vendre el teu producte a l’exterior has de pensar en si aquest serà competitiu en altres països. Si el teu target es troba al país on et vols enfocar; si disposes dels recursos tècnics, humans i econòmics per donar el pas a l’expansió internacional.
  2. Identifica les oportunitats: investiga i analitza els països atractius per la teva empresa, tenint en compte on hi ha la necessitat del teu producte i/o servei i on pot encaixar millor. D’aquesta manera podràs “preveure” l’èxit o fracàs d’entrar en aquell mercat.
  3. Fes un pla de internacionalització: pot ser una tasca àrdua però totalment necessària per donar aquest pas. Com no podem deixar res a la improvisació, et recomanem que contactis especialistes en la matèria, per tal de rebre assessorament fidel i fiable. El Catalonia Trade Portal es una plataforma digital gratuïta per empreses catalans que pot ajudar-te molt en aquest sentit.
  4. Estudia el mercat: investigar el mercat al que vols dirigir-te per saber les tendències i estadístiques és una bona base per marcar posteriorment els objectius. Escull el mercat d’entre tots els possibles i preveu els punts forts i febles a l’hora de vendre el teu producte allà. Consulta properes fires on fer mostra del teu producte i/o negoci, i analitza la competència. I molt important, llegeix sobre els hàbits de consum i culturals de la societat a qui et dirigiràs.
  5. Defineix els objectius: per què vols expandir la teva marca al estranger? A quin públic objectiu t’enfocaràs? Per on començaràs? Establir uns objectius mesurables i realistes és el pas definitiu per dur a terme el teu pla de internacionalització.
  6. Disposa dels recursos necessaris: en el moment de donar el tret de sortida al procés de internacionalització serà molt important tenir els recursos de tipus econòmic mesurats i disposats a fer front del que pugui esdevenir-se. Tanmateix hauràs de preveure els possibles canvis al procés logístic del teu negoci.
  7. Prepara la documentació: per dur qualsevol producte arreu del món necessites documentació específica, controls i llicències per exportar o importar, documentació per duanes, partida aranzelària, entre altres. Per tant prepara-ho tot abans de començar a enviar el producte i així t’estalviaràs mals de cap.
  8. Escull la fórmula per entrar al país de destí: pots contemplar la opció d’aliar-te amb un soci o empresa local, ja que t’aportarà el coneixement del país i el públic que tu no tens i t’ajudarà a introduir-te de manera més efectiva.
  9. Estableix un bon pla de màrqueting: la digitalització ha obert fronteres i amb una bona estratègia digital podem arribar molt lluny. Per això et recomanem aplicar tot allò que hauràs après mitjançant l’estudi de mercat realitzat, per oferir una web de qualitat, clara i amb continguts d’interès per l’usuari. Tanmateix hauràs de planificar l’estratègia publicitària per tal d’optimitzar els teus recursos i obtenir el màxim de conversió possible.
  10. Tingues paciència: la internacionalització és un procés complex, que no entén de curt o mig termini, sinó que s’ha de pensar en llarg termini. Per tant no tinguis pressa per tal de no assumir riscos innecessaris.

Ara ja pots posar-te mans a l’obra sense deixar res a la sort. Mail Boxes ETC. Granollers estarà al teu costat per tot allò que necessitis. No dubtis en contactar-nos, l’assessorament en internacionalització i el transport són el nostre punt fort.

Estàs pensant en internacionalitzar la teva empresa i tens alguns dubtes? T’agradaria saber els punts claus per afrontar la internacionalització del teu negoci amb èxit? La informació és poder i estar ben informat t’ajudarà a planificar l’estratègia a seguir de la millor manera.

  1. Analitza la viabilitat de donar el pas a la internacionalització: si vols sortir a vendre el teu producte a l’exterior has de pensar en si aquest serà competitiu en altres països. Si el teu target es troba al país on et vols enfocar; si disposes dels recursos tècnics, humans i econòmics per donar el pas a l’expansió internacional.
  2. Identifica les oportunitats: investiga i analitza els països atractius per la teva empresa, tenint en compte on hi ha la necessitat del teu producte i/o servei i on pot encaixar millor. D’aquesta manera podràs “preveure” l’èxit o fracàs d’entrar en aquell mercat.
  3. Fes un pla de internacionalització: pot ser una tasca àrdua però totalment necessària per donar aquest pas. Com no podem deixar res a la improvisació, et recomanem que contactis especialistes en la matèria, per tal de rebre assessorament fidel i fiable. El Catalonia Trade Portal es una plataforma digital gratuïta per empreses catalans que pot ajudar-te molt en aquest sentit.
  4. Estudia el mercat: investigar el mercat al que vols dirigir-te per saber les tendències i estadístiques és una bona base per marcar posteriorment els objectius. Escull el mercat d’entre tots els possibles i preveu els punts forts i febles a l’hora de vendre el teu producte allà. Consulta properes fires on fer mostra del teu producte i/o negoci, i analitza la competència. I molt important, llegeix sobre els hàbits de consum i culturals de la societat a qui et dirigiràs.
  5. Defineix els objectius: per què vols expandir la teva marca al estranger? A quin públic objectiu t’enfocaràs? Per on començaràs? Establir uns objectius mesurables i realistes és el pas definitiu per dur a terme el teu pla de internacionalització.
  6. Disposa dels recursos necessaris: en el moment de donar el tret de sortida al procés de internacionalització serà molt important tenir els recursos de tipus econòmic mesurats i disposats a fer front del que pugui esdevenir-se. Tanmateix hauràs de preveure els possibles canvis al procés logístic del teu negoci.
  7. Prepara la documentació: per dur qualsevol producte arreu del món necessites documentació específica, controls i llicències per exportar o importar, documentació per duanes, partida aranzelària, entre altres. Per tant prepara-ho tot abans de començar a enviar el producte i així t’estalviaràs mals de cap.
  8. Escull la fórmula per entrar al país de destí: pots contemplar la opció d’aliar-te amb un soci o empresa local, ja que t’aportarà el coneixement del país i el públic que tu no tens i t’ajudarà a introduir-te de manera més efectiva.
  9. Estableix un bon pla de màrqueting: la digitalització ha obert fronteres i amb una bona estratègia digital podem arribar molt lluny. Per això et recomanem aplicar tot allò que hauràs après mitjançant l’estudi de mercat realitzat, per oferir una web de qualitat, clara i amb continguts d’interès per l’usuari. Tanmateix hauràs de planificar l’estratègia publicitària per tal d’optimitzar els teus recursos i obtenir el màxim de conversió possible.
  10. Tingues paciència: la internacionalització és un procés complex, que no entén de curt o mig termini, sinó que s’ha de pensar en llarg termini. Per tant no tinguis pressa per tal de no assumir riscos innecessaris.

Ara ja pots posar-te mans a l’obra sense deixar res a la sort. Mail Boxes ETC. Granollers estarà al teu costat per tot allò que necessitis. No dubtis en contactar-nos, l’assessorament en internacionalització i el transport són el nostre punt fort.

Published On: novembre 23, 2021Categories: Notícies, Transport i logística
Published On: novembre 23, 2021Categories: Notícies, Transport i logística
Published On: novembre 23, 2021Categories: Notícies, Transport i logística

Altres publicacions interessants

Altres entrades interessants

Altres entrades interessants

VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers

La VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers sobre l’enviament de mostres a nivell internacional ha conclòs amb èxit. En […]

Tens clar que és una “mostra” i com es declara davant de la duana? Saps quina és la seva implicació comercial?

L’ […]

  • Mail Boxes Etc. Granollers con Ucrania

Un cop complerts dos anys de l’inici de la guerra d’Ucraïna, Mail Boxes Granollers reafirmem el nostre compromís amb l’ajuda humanitària i la solidaritat amb els […]