23 novembre, 2021
23 novembre, 2021

Estalvia costos de comunicació: enfoca’t al teu públic objectiu.

Estalvia costos de comunicació: enfoca’t al teu públic objectiu.

Estalvia costos de comunicació: enfoca’t al teu públic objectiu.

Tots els negocis tenen un públic objectiu, un client potencial al que ens volem dirigir. Conèixer exactament qui són és un aspecte clau per iniciar un bon procés comunicatiu.

Com podem saber on es troben els nostres potencials clients? Quins són els seus hàbits de consulta, informació o quins són els entorns en els que es mouen?

Enfocar-nos al nostre públic no sempre és senzill. Quan realitzem campanyes de comunicació, tendim a generalitzar i abraçar tant públic com es pugui. Aquesta tendència generalitzada no només és un error, sinó també és un cost innecessari en comunicació.

Quants cops hem rebut informació que no era rellevant per nosaltres i la nostra atenció no només no emmagatzema el missatge sinó que el rebutja. A la societat actual rebem uns 4000 impactes de comunicació diaris, dels que només en som capaços de processar un 1% i de retenir, al voltant del 0,2 – 0,3%.

No val la pena construir comunicació genèrica si no arribarà al nostre objectiu, és un pou sense fons; per tant és molt important que per realitzar una comunicació eficient ens fem les següents preguntes:

  • Qui és el meu públic objectiu
  • On es localitza aquest públic
  • Quin tipus d’entorns freqüenta
  • Quins són els 3 mitjans habituals que usa com a medis de comunicació.
  • El comprador és el usuari?
  • Qui és el prescriptor?

Semblen preguntes senzilles, però no sempre tenim respostes clares i concises. Molts cops tenim moltes opcions, i quantes més opcions hi hagi, més ens desviem del públic objectiu al que ens volem dirigir.

En el procés comunicatiu, l’experiència del consumidor, de l’usuari final o del comprador, és clau per tenir èxit.
Llegir i veure el que ens interessa augmenta la simpatia i el record per la marca, i ben al contrari, sentir i veure el que no ens interessa, augmenta el menyspreu i avorriment per la marca.

A l’Estudi Gràfic MBE som especialistes en el anàlisis del negoci i et podem ajudar a crear conjuntament el perfil del vostre públic objectiu per poder fer una comunicació personalitzada, puntual i directa, amb un alt impacte de marca.

Tots els negocis tenen un públic objectiu, un client potencial al que ens volem dirigir. Conèixer exactament qui són és un aspecte clau per iniciar un bon procés comunicatiu.

Com podem saber on es troben els nostres potencials clients? Quins són els seus hàbits de consulta, informació o quins són els entorns en els que es mouen?

Enfocar-nos al nostre públic no sempre és senzill. Quan realitzem campanyes de comunicació, tendim a generalitzar i abraçar tant públic com es pugui. Aquesta tendència generalitzada no només és un error, sinó també és un cost innecessari en comunicació.

Quants cops hem rebut informació que no era rellevant per nosaltres i la nostra atenció no només no emmagatzema el missatge sinó que el rebutja. A la societat actual rebem uns 4000 impactes de comunicació diaris, dels que només en som capaços de processar un 1% i de retenir, al voltant del 0,2 – 0,3%.

No val la pena construir comunicació genèrica si no arribarà al nostre objectiu, és un pou sense fons; per tant és molt important que per realitzar una comunicació eficient ens fem les següents preguntes:

  • Qui és el meu públic objectiu
  • On es localitza aquest públic
  • Quin tipus d’entorns freqüenta
  • Quins són els 3 mitjans habituals que usa com a medis de comunicació.
  • El comprador és el usuari?
  • Qui és el prescriptor?

Semblen preguntes senzilles, però no sempre tenim respostes clares i concises. Molts cops tenim moltes opcions, i quantes més opcions hi hagi, més ens desviem del públic objectiu al que ens volem dirigir.

En el procés comunicatiu, l’experiència del consumidor, de l’usuari final o del comprador, és clau per tenir èxit.
Llegir i veure el que ens interessa augmenta la simpatia i el record per la marca, i ben al contrari, sentir i veure el que no ens interessa, augmenta el menyspreu i avorriment per la marca.

A l’Estudi Gràfic MBE som especialistes en el anàlisis del negoci i et podem ajudar a crear conjuntament el perfil del vostre públic objectiu per poder fer una comunicació personalitzada, puntual i directa, amb un alt impacte de marca.

Tots els negocis tenen un públic objectiu, un client potencial al que ens volem dirigir. Conèixer exactament qui són és un aspecte clau per iniciar un bon procés comunicatiu.

Com podem saber on es troben els nostres potencials clients? Quins són els seus hàbits de consulta, informació o quins són els entorns en els que es mouen?

Enfocar-nos al nostre públic no sempre és senzill. Quan realitzem campanyes de comunicació, tendim a generalitzar i abraçar tant públic com es pugui. Aquesta tendència generalitzada no només és un error, sinó també és un cost innecessari en comunicació.

Quants cops hem rebut informació que no era rellevant per nosaltres i la nostra atenció no només no emmagatzema el missatge sinó que el rebutja. A la societat actual rebem uns 4000 impactes de comunicació diaris, dels que només en som capaços de processar un 1% i de retenir, al voltant del 0,2 – 0,3%.

No val la pena construir comunicació genèrica si no arribarà al nostre objectiu, és un pou sense fons; per tant és molt important que per realitzar una comunicació eficient ens fem les següents preguntes:

  • Qui és el meu públic objectiu
  • On es localitza aquest públic
  • Quin tipus d’entorns freqüenta
  • Quins són els 3 mitjans habituals que usa com a medis de comunicació.
  • El comprador és el usuari?
  • Qui és el prescriptor?

Semblen preguntes senzilles, però no sempre tenim respostes clares i concises. Molts cops tenim moltes opcions, i quantes més opcions hi hagi, més ens desviem del públic objectiu al que ens volem dirigir.

En el procés comunicatiu, l’experiència del consumidor, de l’usuari final o del comprador, és clau per tenir èxit.
Llegir i veure el que ens interessa augmenta la simpatia i el record per la marca, i ben al contrari, sentir i veure el que no ens interessa, augmenta el menyspreu i avorriment per la marca.

A l’Estudi Gràfic MBE som especialistes en el anàlisis del negoci i et podem ajudar a crear conjuntament el perfil del vostre públic objectiu per poder fer una comunicació personalitzada, puntual i directa, amb un alt impacte de marca.

Published On: novembre 23, 2021Categories: Impressió i disseny gràfic, Notícies
Published On: novembre 23, 2021Categories: Impressió i disseny gràfic, Notícies
Published On: novembre 23, 2021Categories: Impressió i disseny gràfic, Notícies

Altres publicacions interessants

Altres entrades interessants

Altres entrades interessants

  • MBE: Exportación e importación de vinos y cavas

El Barcelona Wine Week (BWW), saló de referència del vi espanyol de qualitat va tancar aquest any les portes amb xifres rècord: 952 cellers […]

VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers

La VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers sobre l’enviament de mostres a nivell internacional ha conclòs amb èxit. En […]

Tens clar que és una “mostra” i com es declara davant de la duana? Saps quina és la seva implicació comercial?

L’ […]