24 novembre, 2021
24 novembre, 2021

Excés d’estoc o sobreestoc

Excés d’estoc o sobreestoc

Excés d’estoc o sobreestoc

Has sentit mai la paraula excés d’estoc? AMBE Granollers volem explicar-te en què consisteix i com és la millor manera d’evitar-ho al teu negoci.

Un dels principals problemes que ens trobem actualment als magatzems de les empreses es l’acumulació stock de productes que tenen molt poca rotació o rotació nul·la. En les èpoques de crision ens trobem actualment el sobrestock és una de les coses que hem d’evitar al nostre magatzem.

Qui controla l’excés d’estoc?

El control d’estoc no esta regit per un únic departament que controli o tingui en compte quina quantitat de productes hi ha. Per això intervenen diferents departaments de l’empresa que ho tenen en consideració:

a) Logística. El departament logístic es l’encarregat de controlar l’espai físic que ocupa cada un dels articles que tenim en stock. És molt important per conèixer tot l’espai físic que ocupa l’estoc que tenim, però no és l’únic departament que ha de triar quina quantitat d’articles tenim.

b) Màrqueting. El departament de màrqueting pot fer accions concretes que poden afectar a les vendes i per això és important estar també compenetrats amb aquet departament. Aquest departament és una de les claus per vendre més.

c) Finances. Aquesta àrea de la teva empresa també tindrà un paper molt important a l’hora de saber com gestionar l’estoc. Tenir productes al magatzem sense vendre suposa una despesa extra que l’empresa assumeix i que pot afectar negativament a l’econòmica del negoci.

Què implica el sobreestoc?

El fet de tenir molts productes per sobre del nostre estoc afecta a diferents departaments com s’ha comentat anteriorment.

Despeses financeres. El fet de tenir productes en stock sense rotació provoca que hi hagi una despesa extra amb un diners “bloquejats” allà.

Despeses logístiques El sobreestoc genera unes despeses de manteniment de magatzem i manipulació addicional comportant una despesa logística extra.

Obsolescència. Els productes emmagatzemats acaben sent obsolets i poden acabar deteriorant-se i quedant fora del mercat.

Pèrdua de qualitat del servei.. Tenir que gestionar stock que té molta rotació amb sobreestoc pot provocar que la qualitat del servei logístic es vegi perjudicat.

Per tot això, creiem que es important no tenir sobreestoc al vostre negoci i tenir un control de tots els productes que emmagatzemes. A més, si no disposes de la infraestructura o els mitjans adients per tenir un control d’estoc es interessant comptar amb empreses com MBE Granollers que poden ajudar-te a controlar el teu estoc amb el seu servei d’emmagatzematge i Picking. Experts en logística et podran ajudar i assessorar per millorar o externalitzar el teu magatzem.

MBE Granollers, la teva empresa logística de confiança.

Has sentit mai la paraula excés d’estoc? AMBE Granollers volem explicar-te en què consisteix i com és la millor manera d’evitar-ho al teu negoci.

Un dels principals problemes que ens trobem actualment als magatzems de les empreses es l’acumulació stock de productes que tenen molt poca rotació o rotació nul·la. En les èpoques de crision ens trobem actualment el sobrestock és una de les coses que hem d’evitar al nostre magatzem.

Qui controla l’excés d’estoc?

El control d’estoc no esta regit per un únic departament que controli o tingui en compte quina quantitat de productes hi ha. Per això intervenen diferents departaments de l’empresa que ho tenen en consideració:

a) Logística. El departament logístic es l’encarregat de controlar l’espai físic que ocupa cada un dels articles que tenim en stock. És molt important per conèixer tot l’espai físic que ocupa l’estoc que tenim, però no és l’únic departament que ha de triar quina quantitat d’articles tenim.

b) Màrqueting. El departament de màrqueting pot fer accions concretes que poden afectar a les vendes i per això és important estar també compenetrats amb aquet departament. Aquest departament és una de les claus per vendre més.

c) Finances. Aquesta àrea de la teva empresa també tindrà un paper molt important a l’hora de saber com gestionar l’estoc. Tenir productes al magatzem sense vendre suposa una despesa extra que l’empresa assumeix i que pot afectar negativament a l’econòmica del negoci.

Què implica el sobreestoc?

El fet de tenir molts productes per sobre del nostre estoc afecta a diferents departaments com s’ha comentat anteriorment.

Despeses financeres. El fet de tenir productes en stock sense rotació provoca que hi hagi una despesa extra amb un diners “bloquejats” allà.

Despeses logístiques El sobreestoc genera unes despeses de manteniment de magatzem i manipulació addicional comportant una despesa logística extra.

Obsolescència. Els productes emmagatzemats acaben sent obsolets i poden acabar deteriorant-se i quedant fora del mercat.

Pèrdua de qualitat del servei.. Tenir que gestionar stock que té molta rotació amb sobreestoc pot provocar que la qualitat del servei logístic es vegi perjudicat.

Per tot això, creiem que es important no tenir sobreestoc al vostre negoci i tenir un control de tots els productes que emmagatzemes. A més, si no disposes de la infraestructura o els mitjans adients per tenir un control d’estoc es interessant comptar amb empreses com MBE Granollers que poden ajudar-te a controlar el teu estoc amb el seu servei d’emmagatzematge i Picking. Experts en logística et podran ajudar i assessorar per millorar o externalitzar el teu magatzem.

MBE Granollers, la teva empresa logística de confiança.

Has sentit mai la paraula excés d’estoc? AMBE Granollers volem explicar-te en què consisteix i com és la millor manera d’evitar-ho al teu negoci.

Un dels principals problemes que ens trobem actualment als magatzems de les empreses es l’acumulació stock de productes que tenen molt poca rotació o rotació nul·la. En les èpoques de crision ens trobem actualment el sobrestock és una de les coses que hem d’evitar al nostre magatzem.

Qui controla l’excés d’estoc?

El control d’estoc no esta regit per un únic departament que controli o tingui en compte quina quantitat de productes hi ha. Per això intervenen diferents departaments de l’empresa que ho tenen en consideració:

a) Logística. El departament logístic es l’encarregat de controlar l’espai físic que ocupa cada un dels articles que tenim en stock. És molt important per conèixer tot l’espai físic que ocupa l’estoc que tenim, però no és l’únic departament que ha de triar quina quantitat d’articles tenim.

b) Màrqueting. El departament de màrqueting pot fer accions concretes que poden afectar a les vendes i per això és important estar també compenetrats amb aquet departament. Aquest departament és una de les claus per vendre més.

c) Finances. Aquesta àrea de la teva empresa també tindrà un paper molt important a l’hora de saber com gestionar l’estoc. Tenir productes al magatzem sense vendre suposa una despesa extra que l’empresa assumeix i que pot afectar negativament a l’econòmica del negoci.

Què implica el sobreestoc?

El fet de tenir molts productes per sobre del nostre estoc afecta a diferents departaments com s’ha comentat anteriorment.

Despeses financeres. El fet de tenir productes en stock sense rotació provoca que hi hagi una despesa extra amb un diners “bloquejats” allà.

Despeses logístiques El sobreestoc genera unes despeses de manteniment de magatzem i manipulació addicional comportant una despesa logística extra.

Obsolescència. Els productes emmagatzemats acaben sent obsolets i poden acabar deteriorant-se i quedant fora del mercat.

Pèrdua de qualitat del servei.. Tenir que gestionar stock que té molta rotació amb sobreestoc pot provocar que la qualitat del servei logístic es vegi perjudicat.

Per tot això, creiem que es important no tenir sobreestoc al vostre negoci i tenir un control de tots els productes que emmagatzemes. A més, si no disposes de la infraestructura o els mitjans adients per tenir un control d’estoc es interessant comptar amb empreses com MBE Granollers que poden ajudar-te a controlar el teu estoc amb el seu servei d’emmagatzematge i Picking. Experts en logística et podran ajudar i assessorar per millorar o externalitzar el teu magatzem.

MBE Granollers, la teva empresa logística de confiança.

Published On: novembre 24, 2021Categories: LogísticaTags: , ,
Published On: novembre 24, 2021Categories: LogísticaTags: , ,
Published On: novembre 24, 2021Categories: LogísticaTags: , ,

Altres publicacions interessants

Altres entrades interessants

Altres entrades interessants

  • MBE: Exportación e importación de vinos y cavas

El Barcelona Wine Week (BWW), saló de referència del vi espanyol de qualitat va tancar aquest any les portes amb xifres rècord: 952 cellers […]

VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers

La VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers sobre l’enviament de mostres a nivell internacional ha conclòs amb èxit. En […]

Tens clar que és una “mostra” i com es declara davant de la duana? Saps quina és la seva implicació comercial?

L’ […]