22 novembre, 2021
22 novembre, 2021

Les conseqüències del Black Friday

Les conseqüències del Black Friday

Les conseqüències del Black Friday

El Black Friday o ja considerada com a Black week, junt amb el Cyber Monday, ja són unes de les dates més esperades pels consumidors. I és que aquest dia procedent dels Estats Units s’ha acceptat i normalitzat tant a la nostra societat que cada cop és més normal parlar de les compres que es faran al Black Friday.

Però no tot són flors i violes, el Black Friday i el Cyber Monday porten també conseqüències a diferents nivells: laborals, de transport, de consum, de model de negoci, entre d’altres.

El transport és un dels àmbits que més pateixen el creixement de les ventes dels ecommerce, i és que s’estima que dilluns passat es van entregar gairebé 1 milió de paquets només a Madrid. Això té un impacte a molts nivells: des de el creixement de contractacions de conductors, l’augment dels vehicles a les ciutats i el creixement de les emissions.

S’estima que aquest any s’han contractat al voltant de 8000 conductors, les matriculacions de furgonetes també van créixer en relació als primers anys del Black Friday i per tant les entregues per hora també han augmentat considerablement.

La tendència no sembla que hagi de canviar, ja que els consumidors segueixen apostant per les compres digitals ja que els comerços electrònics cada cop ofereixen més avantatges: possibilitat de comprar 24/07, diferents modalitats d’entrega, devolucions gratuïtes, entre d’altres.

El Black Friday va arribar fa uns anys clarament per quedar-s’hi, tant per l’acollida de les empreses com per la dels consumidors. Per tant no ens queda una altra opció que adaptar-nos al creixement de les ventes durant aquesta setmana, pensant una bona estratègia d’entregues per tal de minimitzar l’impacte als serveis i, sobretot al medi ambient.

El Black Friday o ja considerada com a Black week, junt amb el Cyber Monday, ja són unes de les dates més esperades pels consumidors. I és que aquest dia procedent dels Estats Units s’ha acceptat i normalitzat tant a la nostra societat que cada cop és més normal parlar de les compres que es faran al Black Friday.

Però no tot són flors i violes, el Black Friday i el Cyber Monday porten també conseqüències a diferents nivells: laborals, de transport, de consum, de model de negoci, entre d’altres.

El transport és un dels àmbits que més pateixen el creixement de les ventes dels ecommerce, i és que s’estima que dilluns passat es van entregar gairebé 1 milió de paquets només a Madrid. Això té un impacte a molts nivells: des de el creixement de contractacions de conductors, l’augment dels vehicles a les ciutats i el creixement de les emissions.

S’estima que aquest any s’han contractat al voltant de 8000 conductors, les matriculacions de furgonetes també van créixer en relació als primers anys del Black Friday i per tant les entregues per hora també han augmentat considerablement.

La tendència no sembla que hagi de canviar, ja que els consumidors segueixen apostant per les compres digitals ja que els comerços electrònics cada cop ofereixen més avantatges: possibilitat de comprar 24/07, diferents modalitats d’entrega, devolucions gratuïtes, entre d’altres.

El Black Friday va arribar fa uns anys clarament per quedar-s’hi, tant per l’acollida de les empreses com per la dels consumidors. Per tant no ens queda una altra opció que adaptar-nos al creixement de les ventes durant aquesta setmana, pensant una bona estratègia d’entregues per tal de minimitzar l’impacte als serveis i, sobretot al medi ambient.

El Black Friday o ja considerada com a Black week, junt amb el Cyber Monday, ja són unes de les dates més esperades pels consumidors. I és que aquest dia procedent dels Estats Units s’ha acceptat i normalitzat tant a la nostra societat que cada cop és més normal parlar de les compres que es faran al Black Friday.

Però no tot són flors i violes, el Black Friday i el Cyber Monday porten també conseqüències a diferents nivells: laborals, de transport, de consum, de model de negoci, entre d’altres.

El transport és un dels àmbits que més pateixen el creixement de les ventes dels ecommerce, i és que s’estima que dilluns passat es van entregar gairebé 1 milió de paquets només a Madrid. Això té un impacte a molts nivells: des de el creixement de contractacions de conductors, l’augment dels vehicles a les ciutats i el creixement de les emissions.

S’estima que aquest any s’han contractat al voltant de 8000 conductors, les matriculacions de furgonetes també van créixer en relació als primers anys del Black Friday i per tant les entregues per hora també han augmentat considerablement.

La tendència no sembla que hagi de canviar, ja que els consumidors segueixen apostant per les compres digitals ja que els comerços electrònics cada cop ofereixen més avantatges: possibilitat de comprar 24/07, diferents modalitats d’entrega, devolucions gratuïtes, entre d’altres.

El Black Friday va arribar fa uns anys clarament per quedar-s’hi, tant per l’acollida de les empreses com per la dels consumidors. Per tant no ens queda una altra opció que adaptar-nos al creixement de les ventes durant aquesta setmana, pensant una bona estratègia d’entregues per tal de minimitzar l’impacte als serveis i, sobretot al medi ambient.

Published On: novembre 22, 2021Categories: ecommerce, Notícies
Published On: novembre 22, 2021Categories: ecommerce, Notícies
Published On: novembre 22, 2021Categories: ecommerce, Notícies

Altres publicacions interessants

Altres entrades interessants

Altres entrades interessants

  • MBE: Exportación e importación de vinos y cavas

El Barcelona Wine Week (BWW), saló de referència del vi espanyol de qualitat va tancar aquest any les portes amb xifres rècord: 952 cellers […]

VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers

La VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers sobre l’enviament de mostres a nivell internacional ha conclòs amb èxit. En […]

Tens clar que és una “mostra” i com es declara davant de la duana? Saps quina és la seva implicació comercial?

L’ […]