23 novembre, 2021
23 novembre, 2021

Personalització: Impacte marca.

Personalització: Impacte marca.

Personalització: Impacte marca.

En el entorn de la comunicació i la publicitat segurament ja hem sentit a parlar molt de la personalització, però realment coneixem què ens pot aportar aquest tipus de comunicació al nostre negoci? Què és necessari? Quins costos podem tenir?

Els estudis determinen que la comunicació personalitzada augmenta el impacte de la marca sobre el client final en un 40%, per tant els costos de comunicació es converteixen en sàvies inversions per fer créixer el nostre negoci.

Hi ha elements impresos que són imprescindibles dins el nostre negoci: targetes de visita, retolació del local, elements de papereria: cartes, sobres, albarans, carpetes, etc. I d’altres que ens ajuden a fer conèixer el nostre negoci a possibles nous clients: fulletons, catàlegs generals, catàlegs de productes o serveis, revistes informatives, manuals, documentació i un llarg etcètera.

Quin impacte tenen tots aquests impresos si el seu contingut és generalitzat?

Pensem en nosaltres mateixos com a consumidors de publicitat, veurem què ens agrada i què ens disgusta de la publicitat, i normalment va molt relacionat a allò que ens interessa o ens ressona.

Som conscients que no a tothom li agraden el mateix tipus de coses, ni tenen les mateixes necessitats, per tant, quan realitzem publicitat general arribem a una mínima part del target objectius, la resta, segurament llençarà la publicitat ràpidament, no recordant-ne el contingut.

Per contra, dirigir-nos a cada individu o empresa de forma exclusiva, pot ser molt complicat, així que us proposem una manera senzilla d’augmentar l’impacte de la vostra comunicació: fer una personalització sectorial.

Dins els vostre objectiu de clients als que voleu arribar, segurament els podeu dividir en diferents interessos, tipologia de negoci, perfils d’empresari, etc.

Dins els vostre objectiu de clients als que voleu arribar, segurament els podeu dividir en diferents interessos, tipologia de negoci, perfils d’empresari, etc. Podeu enfocar-ho de manera més seria, més informativa, més visual, molt directe o molt subtil.

Heu decidit ja que voleu més impacte de marca? Contacteu amb nosaltre, us assessorarem sense cap compromís.

En el entorn de la comunicació i la publicitat segurament ja hem sentit a parlar molt de la personalització, però realment coneixem què ens pot aportar aquest tipus de comunicació al nostre negoci? Què és necessari? Quins costos podem tenir?

Els estudis determinen que la comunicació personalitzada augmenta el impacte de la marca sobre el client final en un 40%, per tant els costos de comunicació es converteixen en sàvies inversions per fer créixer el nostre negoci.

Hi ha elements impresos que són imprescindibles dins el nostre negoci: targetes de visita, retolació del local, elements de papereria: cartes, sobres, albarans, carpetes, etc. I d’altres que ens ajuden a fer conèixer el nostre negoci a possibles nous clients: fulletons, catàlegs generals, catàlegs de productes o serveis, revistes informatives, manuals, documentació i un llarg etcètera.

Quin impacte tenen tots aquests impresos si el seu contingut és generalitzat?

Pensem en nosaltres mateixos com a consumidors de publicitat, veurem què ens agrada i què ens disgusta de la publicitat, i normalment va molt relacionat a allò que ens interessa o ens ressona.

Som conscients que no a tothom li agraden el mateix tipus de coses, ni tenen les mateixes necessitats, per tant, quan realitzem publicitat general arribem a una mínima part del target objectius, la resta, segurament llençarà la publicitat ràpidament, no recordant-ne el contingut.

Per contra, dirigir-nos a cada individu o empresa de forma exclusiva, pot ser molt complicat, així que us proposem una manera senzilla d’augmentar l’impacte de la vostra comunicació: fer una personalització sectorial.

Dins els vostre objectiu de clients als que voleu arribar, segurament els podeu dividir en diferents interessos, tipologia de negoci, perfils d’empresari, etc.

Dins els vostre objectiu de clients als que voleu arribar, segurament els podeu dividir en diferents interessos, tipologia de negoci, perfils d’empresari, etc. Podeu enfocar-ho de manera més seria, més informativa, més visual, molt directe o molt subtil.

Heu decidit ja que voleu més impacte de marca? Contacteu amb nosaltre, us assessorarem sense cap compromís.

En el entorn de la comunicació i la publicitat segurament ja hem sentit a parlar molt de la personalització, però realment coneixem què ens pot aportar aquest tipus de comunicació al nostre negoci? Què és necessari? Quins costos podem tenir?

Els estudis determinen que la comunicació personalitzada augmenta el impacte de la marca sobre el client final en un 40%, per tant els costos de comunicació es converteixen en sàvies inversions per fer créixer el nostre negoci.

Hi ha elements impresos que són imprescindibles dins el nostre negoci: targetes de visita, retolació del local, elements de papereria: cartes, sobres, albarans, carpetes, etc. I d’altres que ens ajuden a fer conèixer el nostre negoci a possibles nous clients: fulletons, catàlegs generals, catàlegs de productes o serveis, revistes informatives, manuals, documentació i un llarg etcètera.

Quin impacte tenen tots aquests impresos si el seu contingut és generalitzat?

Pensem en nosaltres mateixos com a consumidors de publicitat, veurem què ens agrada i què ens disgusta de la publicitat, i normalment va molt relacionat a allò que ens interessa o ens ressona.

Som conscients que no a tothom li agraden el mateix tipus de coses, ni tenen les mateixes necessitats, per tant, quan realitzem publicitat general arribem a una mínima part del target objectius, la resta, segurament llençarà la publicitat ràpidament, no recordant-ne el contingut.

Per contra, dirigir-nos a cada individu o empresa de forma exclusiva, pot ser molt complicat, així que us proposem una manera senzilla d’augmentar l’impacte de la vostra comunicació: fer una personalització sectorial.

Dins els vostre objectiu de clients als que voleu arribar, segurament els podeu dividir en diferents interessos, tipologia de negoci, perfils d’empresari, etc.

Dins els vostre objectiu de clients als que voleu arribar, segurament els podeu dividir en diferents interessos, tipologia de negoci, perfils d’empresari, etc. Podeu enfocar-ho de manera més seria, més informativa, més visual, molt directe o molt subtil.

Heu decidit ja que voleu més impacte de marca? Contacteu amb nosaltre, us assessorarem sense cap compromís.

Published On: novembre 23, 2021Categories: Impressió i disseny gràfic, NotíciesTags:
Published On: novembre 23, 2021Categories: Impressió i disseny gràfic, NotíciesTags:
Published On: novembre 23, 2021Categories: Impressió i disseny gràfic, NotíciesTags:

Altres publicacions interessants

Altres entrades interessants

Altres entrades interessants

  • MBE: Exportación e importación de vinos y cavas

El Barcelona Wine Week (BWW), saló de referència del vi espanyol de qualitat va tancar aquest any les portes amb xifres rècord: 952 cellers […]

VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers

La VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers sobre l’enviament de mostres a nivell internacional ha conclòs amb èxit. En […]

Tens clar que és una “mostra” i com es declara davant de la duana? Saps quina és la seva implicació comercial?

L’ […]