22 novembre, 2021
22 novembre, 2021

Què és el ROI?

Què és el ROI?

Què és el ROI?

Potser no saps què és el ROI (Return On Investment) o retorn de la inversió. Aquest és un terme molt emprat pels professionals de la comunicació i màrqueting digital per parlar del valor econòmic generat com a resultat de les activitats de màrqueting realitzades.

Aquest retorn determinarà l’eficàcia de la teva inversió en publicitat i t’ajudarà a comprendre quines accions són més adients pel teu negoci. La seva fórmula és molt fàcil, es tracta de dividir tots els diners que has guanyat o les vendes totals, entre les despeses totals.

Per tant si estàs plantejant dur a terme una campanya digital per incentivar les vendes del teu negoci, és important que facis un bon plantejament amb uns objectius molts clars, d’aquesta manera podràs mesurar bé els resultats.

Com podem augmentar els resultats d’una campanya?

  • Estableix els objectius: estableix el període de la teva campanya i pensa que, si és a mitjà llarg termini, veuràs més resultats. Aquests objectius han de ser realistes i mesurables, i sobretot, han d’afectar a accions rellevants per la teva empresa.
  • Identifica la teva audiència: saber el que li agrada al teu comprador objectiu és essencial per fer una bona campanya de màrqueting. Es tracta de personalitzar les campanyes segons eltarget, com per exemple: clients potencials, clients ja fidelitzats, clients ocasionals…
  • Estigues atent als moviments que va generant la campanya per anar optimitzant-la a poc a poc. I redirigint els esforços cap a on més s’estan complint els objectius.
  • Sigues innovador i estigues atent a les noves tendències en Màrqueting i aplica les més interessants al teu negoci.

El ROI és important per desenvolupar una bona campanya de màrqueting que t’ajudarà a millorar les vendes dels teus productes, serveis i articles, però de manera més optimitzada.

Tingues en compte aquestes recomanacions per plantejar la teva propera acció de màrqueting, potser per les rebaixes, i a mesura que vagis analitzant com funciona la campanya veuràs la rendibilitat d’aquesta.

Si necessites elements comunicatius per aquesta nova campanya, no dubtis en contactar amb nosaltres, al nostre Estudi gràfic et podem donar les millors idees pels elements de gran format, entre d’altres.

Potser no saps què és el ROI (Return On Investment) o retorn de la inversió. Aquest és un terme molt emprat pels professionals de la comunicació i màrqueting digital per parlar del valor econòmic generat com a resultat de les activitats de màrqueting realitzades.

Aquest retorn determinarà l’eficàcia de la teva inversió en publicitat i t’ajudarà a comprendre quines accions són més adients pel teu negoci. La seva fórmula és molt fàcil, es tracta de dividir tots els diners que has guanyat o les vendes totals, entre les despeses totals.

Per tant si estàs plantejant dur a terme una campanya digital per incentivar les vendes del teu negoci, és important que facis un bon plantejament amb uns objectius molts clars, d’aquesta manera podràs mesurar bé els resultats.

Com podem augmentar els resultats d’una campanya?

  • Estableix els objectius: estableix el període de la teva campanya i pensa que, si és a mitjà llarg termini, veuràs més resultats. Aquests objectius han de ser realistes i mesurables, i sobretot, han d’afectar a accions rellevants per la teva empresa.
  • Identifica la teva audiència: saber el que li agrada al teu comprador objectiu és essencial per fer una bona campanya de màrqueting. Es tracta de personalitzar les campanyes segons eltarget, com per exemple: clients potencials, clients ja fidelitzats, clients ocasionals…
  • Estigues atent als moviments que va generant la campanya per anar optimitzant-la a poc a poc. I redirigint els esforços cap a on més s’estan complint els objectius.
  • Sigues innovador i estigues atent a les noves tendències en Màrqueting i aplica les més interessants al teu negoci.

El ROI és important per desenvolupar una bona campanya de màrqueting que t’ajudarà a millorar les vendes dels teus productes, serveis i articles, però de manera més optimitzada.

Tingues en compte aquestes recomanacions per plantejar la teva propera acció de màrqueting, potser per les rebaixes, i a mesura que vagis analitzant com funciona la campanya veuràs la rendibilitat d’aquesta.

Si necessites elements comunicatius per aquesta nova campanya, no dubtis en contactar amb nosaltres, al nostre Estudi gràfic et podem donar les millors idees pels elements de gran format, entre d’altres.

Potser no saps què és el ROI (Return On Investment) o retorn de la inversió. Aquest és un terme molt emprat pels professionals de la comunicació i màrqueting digital per parlar del valor econòmic generat com a resultat de les activitats de màrqueting realitzades.

Aquest retorn determinarà l’eficàcia de la teva inversió en publicitat i t’ajudarà a comprendre quines accions són més adients pel teu negoci. La seva fórmula és molt fàcil, es tracta de dividir tots els diners que has guanyat o les vendes totals, entre les despeses totals.

Per tant si estàs plantejant dur a terme una campanya digital per incentivar les vendes del teu negoci, és important que facis un bon plantejament amb uns objectius molts clars, d’aquesta manera podràs mesurar bé els resultats.

Com podem augmentar els resultats d’una campanya?

  • Estableix els objectius: estableix el període de la teva campanya i pensa que, si és a mitjà llarg termini, veuràs més resultats. Aquests objectius han de ser realistes i mesurables, i sobretot, han d’afectar a accions rellevants per la teva empresa.
  • Identifica la teva audiència: saber el que li agrada al teu comprador objectiu és essencial per fer una bona campanya de màrqueting. Es tracta de personalitzar les campanyes segons eltarget, com per exemple: clients potencials, clients ja fidelitzats, clients ocasionals…
  • Estigues atent als moviments que va generant la campanya per anar optimitzant-la a poc a poc. I redirigint els esforços cap a on més s’estan complint els objectius.
  • Sigues innovador i estigues atent a les noves tendències en Màrqueting i aplica les més interessants al teu negoci.

El ROI és important per desenvolupar una bona campanya de màrqueting que t’ajudarà a millorar les vendes dels teus productes, serveis i articles, però de manera més optimitzada.

Tingues en compte aquestes recomanacions per plantejar la teva propera acció de màrqueting, potser per les rebaixes, i a mesura que vagis analitzant com funciona la campanya veuràs la rendibilitat d’aquesta.

Si necessites elements comunicatius per aquesta nova campanya, no dubtis en contactar amb nosaltres, al nostre Estudi gràfic et podem donar les millors idees pels elements de gran format, entre d’altres.

Altres publicacions interessants

Altres entrades interessants

Altres entrades interessants

Tens clar que és una “mostra” i com es declara davant de la duana? Saps quina és la seva implicació comercial?

 

L’ […]

  • Mail Boxes Etc. Granollers con Ucrania

Un cop complerts dos anys de l’inici de la guerra d’Ucraïna, Mail Boxes Granollers reafirmem el nostre compromís amb l’ajuda humanitària i la solidaritat amb els […]

 

El panorama del comerç en línia està en constant evolució, i adaptar-se a les tendències de l’e-commerce el 2024 emergents és fonamental per a l’èxit de qualsevol negoci […]