22 novembre, 2021
22 novembre, 2021

Tendències 2020 en màrqueting digital

Tendències 2020 en màrqueting digital

Tendències 2020 en màrqueting digital

Amb l’inici de la nova dècada també comencem una nova era en la transformació digital on el focus principal és l’optimització de processos per les empreses. Incorporant també els valors i accions que impulsen la igualtat de gènere, la sostenibilitat en tots els seus àmbits i la inclusió.


Les estratègies claus a l’hora d’arribar als consumidors que cada cop reben més impactes d’altres empreses, seran l’optimització d’experiències, la hiperpersonalitzaciói la creació de continguts en format audio i vídeo.

Les principals tendències per aquest any per tant són:

Marques inclusives i amb propòsit:Es tracta de connectar amb el consumidor i la millor manera de fer-ho és amb un propòsit. Aquest any les empreses hauran d’incorporar estratègies de valor com la sostenibilitat, la identitat de gènere i/o la salut.

– User experience: l’experiència de l’usuari al web és crucial en el procés de compra. La optimització constant de factors com la velocitat de càrrega, la navegació intuïtiva o la importància dels continguts serà clau per adaptar la teva web al teu usuari.

– Cerques per veu: la cerca mitjançant sistemes de veu segueix creixent. En aquest sentit, les empreses que adaptin les seves estratègies per donar respostes de veu mitjançant xatbots o assistents de veu, aprofitaran una oportunitat de negoci per la que molts encara no estan preparats.

– SEO local:el posicionament sempre és important però durant 2020 guanyarà importància sobretot Google My Business. Les empreses hauran de treballar per la fidelització d’usuaris, per tal d’obtenir ressenyes que els posicionin a nivell local.

– Contingut vídeo de qualitat:el vídeo és el rei dels continguts i aquest 2020 que fomenta tant la inclusió, qualsevol contingut haurà d’estar subtitulat i accessible per a tothom.

– Intel·ligència Artificial per preveure el comportament de l’usuari: aquesta es tendència des de fa anys, en el 2020 ens portarà a una millor anàlisi predictiva del comportament humà i per tant a una millor personalització de continguts.

– Omnicanalitat: la fidelització de l’usuari passarà per oferir un servei optimitzat en qualsevol dels seus canals: des de la cerca pel mòbil fins l’atenció al client en persona. L’experiència de l’usuari estigui en la fase de consideració o a la de conversió ha de tenir com a finalitat la repetició de la compra.

– Logos dinàmics:per ampliar les possibilitats en comunicació de les empreses, arriba la flexibilització dels logotips. Es tracta de fer formats dinàmics amb els que els logos s’adaptin als diferents medis de manera complerta.

Necessites assessorament sobre digitalització? Vols adaptar el teu logotip a les noves tendències de màrqueting? Contacta ara amb Mail Boxes Etc. Granollers i el nostre Estudi Gràfic t’ajudarà a desenvolupar allò que necessites.

Amb l’inici de la nova dècada també comencem una nova era en la transformació digital on el focus principal és l’optimització de processos per les empreses. Incorporant també els valors i accions que impulsen la igualtat de gènere, la sostenibilitat en tots els seus àmbits i la inclusió.


Les estratègies claus a l’hora d’arribar als consumidors que cada cop reben més impactes d’altres empreses, seran l’optimització d’experiències, la hiperpersonalitzaciói la creació de continguts en format audio i vídeo.

Les principals tendències per aquest any per tant són:

Marques inclusives i amb propòsit:Es tracta de connectar amb el consumidor i la millor manera de fer-ho és amb un propòsit. Aquest any les empreses hauran d’incorporar estratègies de valor com la sostenibilitat, la identitat de gènere i/o la salut.

– User experience: l’experiència de l’usuari al web és crucial en el procés de compra. La optimització constant de factors com la velocitat de càrrega, la navegació intuïtiva o la importància dels continguts serà clau per adaptar la teva web al teu usuari.

– Cerques per veu: la cerca mitjançant sistemes de veu segueix creixent. En aquest sentit, les empreses que adaptin les seves estratègies per donar respostes de veu mitjançant xatbots o assistents de veu, aprofitaran una oportunitat de negoci per la que molts encara no estan preparats.

– SEO local:el posicionament sempre és important però durant 2020 guanyarà importància sobretot Google My Business. Les empreses hauran de treballar per la fidelització d’usuaris, per tal d’obtenir ressenyes que els posicionin a nivell local.

– Contingut vídeo de qualitat:el vídeo és el rei dels continguts i aquest 2020 que fomenta tant la inclusió, qualsevol contingut haurà d’estar subtitulat i accessible per a tothom.

– Intel·ligència Artificial per preveure el comportament de l’usuari: aquesta es tendència des de fa anys, en el 2020 ens portarà a una millor anàlisi predictiva del comportament humà i per tant a una millor personalització de continguts.

– Omnicanalitat: la fidelització de l’usuari passarà per oferir un servei optimitzat en qualsevol dels seus canals: des de la cerca pel mòbil fins l’atenció al client en persona. L’experiència de l’usuari estigui en la fase de consideració o a la de conversió ha de tenir com a finalitat la repetició de la compra.

– Logos dinàmics:per ampliar les possibilitats en comunicació de les empreses, arriba la flexibilització dels logotips. Es tracta de fer formats dinàmics amb els que els logos s’adaptin als diferents medis de manera complerta.

Necessites assessorament sobre digitalització? Vols adaptar el teu logotip a les noves tendències de màrqueting? Contacta ara amb Mail Boxes Etc. Granollers i el nostre Estudi Gràfic t’ajudarà a desenvolupar allò que necessites.

Amb l’inici de la nova dècada també comencem una nova era en la transformació digital on el focus principal és l’optimització de processos per les empreses. Incorporant també els valors i accions que impulsen la igualtat de gènere, la sostenibilitat en tots els seus àmbits i la inclusió.


Les estratègies claus a l’hora d’arribar als consumidors que cada cop reben més impactes d’altres empreses, seran l’optimització d’experiències, la hiperpersonalitzaciói la creació de continguts en format audio i vídeo.

Les principals tendències per aquest any per tant són:

Marques inclusives i amb propòsit:Es tracta de connectar amb el consumidor i la millor manera de fer-ho és amb un propòsit. Aquest any les empreses hauran d’incorporar estratègies de valor com la sostenibilitat, la identitat de gènere i/o la salut.

– User experience: l’experiència de l’usuari al web és crucial en el procés de compra. La optimització constant de factors com la velocitat de càrrega, la navegació intuïtiva o la importància dels continguts serà clau per adaptar la teva web al teu usuari.

– Cerques per veu: la cerca mitjançant sistemes de veu segueix creixent. En aquest sentit, les empreses que adaptin les seves estratègies per donar respostes de veu mitjançant xatbots o assistents de veu, aprofitaran una oportunitat de negoci per la que molts encara no estan preparats.

– SEO local:el posicionament sempre és important però durant 2020 guanyarà importància sobretot Google My Business. Les empreses hauran de treballar per la fidelització d’usuaris, per tal d’obtenir ressenyes que els posicionin a nivell local.

– Contingut vídeo de qualitat:el vídeo és el rei dels continguts i aquest 2020 que fomenta tant la inclusió, qualsevol contingut haurà d’estar subtitulat i accessible per a tothom.

– Intel·ligència Artificial per preveure el comportament de l’usuari: aquesta es tendència des de fa anys, en el 2020 ens portarà a una millor anàlisi predictiva del comportament humà i per tant a una millor personalització de continguts.

– Omnicanalitat: la fidelització de l’usuari passarà per oferir un servei optimitzat en qualsevol dels seus canals: des de la cerca pel mòbil fins l’atenció al client en persona. L’experiència de l’usuari estigui en la fase de consideració o a la de conversió ha de tenir com a finalitat la repetició de la compra.

– Logos dinàmics:per ampliar les possibilitats en comunicació de les empreses, arriba la flexibilització dels logotips. Es tracta de fer formats dinàmics amb els que els logos s’adaptin als diferents medis de manera complerta.

Necessites assessorament sobre digitalització? Vols adaptar el teu logotip a les noves tendències de màrqueting? Contacta ara amb Mail Boxes Etc. Granollers i el nostre Estudi Gràfic t’ajudarà a desenvolupar allò que necessites.

Published On: novembre 22, 2021Categories: Actualitat MBE Granollers, Notícies
Published On: novembre 22, 2021Categories: Actualitat MBE Granollers, Notícies
Published On: novembre 22, 2021Categories: Actualitat MBE Granollers, Notícies

Altres publicacions interessants

Altres entrades interessants

Altres entrades interessants

Tens clar que és una “mostra” i com es declara davant de la duana? Saps quina és la seva implicació comercial?

 

L’ […]

  • Mail Boxes Etc. Granollers con Ucrania

Un cop complerts dos anys de l’inici de la guerra d’Ucraïna, Mail Boxes Granollers reafirmem el nostre compromís amb l’ajuda humanitària i la solidaritat amb els […]

 

El panorama del comerç en línia està en constant evolució, i adaptar-se a les tendències de l’e-commerce el 2024 emergents és fonamental per a l’èxit de qualsevol negoci […]