23 novembre, 2021
23 novembre, 2021

Tendències en màrqueting: campanyes publicitàries ultra personalitzades

Tendències en màrqueting: campanyes publicitàries ultra personalitzades

Tendències en màrqueting: campanyes publicitàries ultra personalitzades

Aquest any 2019 serà l’any de la tecnologia com a eina de màrqueting, donant pas a campanyes publicitàries ultra personalitzades. I és que cada cop és més important crear experiències completament adaptades a cada usuari, i per aconseguir-ho és necessari conèixer al client a molts nivells.

Ja hem vist que els assistents virtuals han anat perfeccionant les seves interfícies conversacionals i això continuarà així fins al punt de oferir-nos publicitat personalitzada per cada usuari. De fet ja s’han creat CRM que recopilen i analitzen dades emocionals de cada usuari, mitjançant el rastre digital, geolocalització i sensors físics.

Aquesta serà la manera de crear un perfil sensorial de cada client i les empreses podran oferir una publicitat més personalitzada.

Estem en un escenari de canvi constant, i d’aquesta manera, les empreses estan abocades a canviar la manera de relacionar-se amb els seus usuaris mitjançant la Intel·ligència Artificial. Amb les campanyes publicitàries personalitzades, les empreses aconsegueixen que el missatge quedi d’una manera més emocional en la persona que el rep i augmenti el retorn de la inversió publicitària.

En aquest sentit, veurem com la comunicació entre companyia i client evoluciona de tal manera que podrà preveure les seves necessitats i serà d’una manera personalitzada al 100%, millorant per tant, l’experiència d’usuari, el que es indispensable.

Aquest any 2019 serà l’any de la tecnologia com a eina de màrqueting, donant pas a campanyes publicitàries ultra personalitzades. I és que cada cop és més important crear experiències completament adaptades a cada usuari, i per aconseguir-ho és necessari conèixer al client a molts nivells.

Ja hem vist que els assistents virtuals han anat perfeccionant les seves interfícies conversacionals i això continuarà així fins al punt de oferir-nos publicitat personalitzada per cada usuari. De fet ja s’han creat CRM que recopilen i analitzen dades emocionals de cada usuari, mitjançant el rastre digital, geolocalització i sensors físics.

Aquesta serà la manera de crear un perfil sensorial de cada client i les empreses podran oferir una publicitat més personalitzada.

Estem en un escenari de canvi constant, i d’aquesta manera, les empreses estan abocades a canviar la manera de relacionar-se amb els seus usuaris mitjançant la Intel·ligència Artificial. Amb les campanyes publicitàries personalitzades, les empreses aconsegueixen que el missatge quedi d’una manera més emocional en la persona que el rep i augmenti el retorn de la inversió publicitària.

En aquest sentit, veurem com la comunicació entre companyia i client evoluciona de tal manera que podrà preveure les seves necessitats i serà d’una manera personalitzada al 100%, millorant per tant, l’experiència d’usuari, el que es indispensable.

Aquest any 2019 serà l’any de la tecnologia com a eina de màrqueting, donant pas a campanyes publicitàries ultra personalitzades. I és que cada cop és més important crear experiències completament adaptades a cada usuari, i per aconseguir-ho és necessari conèixer al client a molts nivells.

Ja hem vist que els assistents virtuals han anat perfeccionant les seves interfícies conversacionals i això continuarà així fins al punt de oferir-nos publicitat personalitzada per cada usuari. De fet ja s’han creat CRM que recopilen i analitzen dades emocionals de cada usuari, mitjançant el rastre digital, geolocalització i sensors físics.

Aquesta serà la manera de crear un perfil sensorial de cada client i les empreses podran oferir una publicitat més personalitzada.

Estem en un escenari de canvi constant, i d’aquesta manera, les empreses estan abocades a canviar la manera de relacionar-se amb els seus usuaris mitjançant la Intel·ligència Artificial. Amb les campanyes publicitàries personalitzades, les empreses aconsegueixen que el missatge quedi d’una manera més emocional en la persona que el rep i augmenti el retorn de la inversió publicitària.

En aquest sentit, veurem com la comunicació entre companyia i client evoluciona de tal manera que podrà preveure les seves necessitats i serà d’una manera personalitzada al 100%, millorant per tant, l’experiència d’usuari, el que es indispensable.

Published On: novembre 23, 2021Categories: Notícies, Uncategorized @ca
Published On: novembre 23, 2021Categories: Notícies, Uncategorized @ca
Published On: novembre 23, 2021Categories: Notícies, Uncategorized @ca

Altres publicacions interessants

Altres entrades interessants

Altres entrades interessants

  • MBE: Exportación e importación de vinos y cavas

El Barcelona Wine Week (BWW), saló de referència del vi espanyol de qualitat va tancar aquest any les portes amb xifres rècord: 952 cellers […]

VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers

La VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers sobre l’enviament de mostres a nivell internacional ha conclòs amb èxit. En […]

Tens clar que és una “mostra” i com es declara davant de la duana? Saps quina és la seva implicació comercial?

L’ […]