23 novembre, 2021
23 novembre, 2021
Tendències en màrqueting: campanyes publicitàries ultra personalitzades
Tendències en màrqueting: campanyes publicitàries ultra personalitzades
Tendències en màrqueting: campanyes publicitàries ultra personalitzades
Aquest any 2019 serà l’any de la tecnologia com a eina de màrqueting, donant pas a campanyes publicitàries ultra personalitzades. I és que cada cop és més important crear experiències completament adaptades a cada usuari, i per aconseguir-ho és necessari conèixer al client a molts nivells.
Ja hem vist que els assistents virtuals han anat perfeccionant les seves interfícies conversacionals i això continuarà així fins al punt de oferir-nos publicitat personalitzada per cada usuari. De fet ja s’han creat CRM que recopilen i analitzen dades emocionals de cada usuari, mitjançant el rastre digital, geolocalització i sensors físics.
Aquesta serà la manera de crear un perfil sensorial de cada client i les empreses podran oferir una publicitat més personalitzada.
Estem en un escenari de canvi constant, i d’aquesta manera, les empreses estan abocades a canviar la manera de relacionar-se amb els seus usuaris mitjançant la Intel·ligència Artificial. Amb les campanyes publicitàries personalitzades, les empreses aconsegueixen que el missatge quedi d’una manera més emocional en la persona que el rep i augmenti el retorn de la inversió publicitària.
En aquest sentit, veurem com la comunicació entre companyia i client evoluciona de tal manera que podrà preveure les seves necessitats i serà d’una manera personalitzada al 100%, millorant per tant, l’experiència d’usuari, el que es indispensable.
Aquest any 2019 serà l’any de la tecnologia com a eina de màrqueting, donant pas a campanyes publicitàries ultra personalitzades. I és que cada cop és més important crear experiències completament adaptades a cada usuari, i per aconseguir-ho és necessari conèixer al client a molts nivells.
Ja hem vist que els assistents virtuals han anat perfeccionant les seves interfícies conversacionals i això continuarà així fins al punt de oferir-nos publicitat personalitzada per cada usuari. De fet ja s’han creat CRM que recopilen i analitzen dades emocionals de cada usuari, mitjançant el rastre digital, geolocalització i sensors físics.
Aquesta serà la manera de crear un perfil sensorial de cada client i les empreses podran oferir una publicitat més personalitzada.
Estem en un escenari de canvi constant, i d’aquesta manera, les empreses estan abocades a canviar la manera de relacionar-se amb els seus usuaris mitjançant la Intel·ligència Artificial. Amb les campanyes publicitàries personalitzades, les empreses aconsegueixen que el missatge quedi d’una manera més emocional en la persona que el rep i augmenti el retorn de la inversió publicitària.
En aquest sentit, veurem com la comunicació entre companyia i client evoluciona de tal manera que podrà preveure les seves necessitats i serà d’una manera personalitzada al 100%, millorant per tant, l’experiència d’usuari, el que es indispensable.
Aquest any 2019 serà l’any de la tecnologia com a eina de màrqueting, donant pas a campanyes publicitàries ultra personalitzades. I és que cada cop és més important crear experiències completament adaptades a cada usuari, i per aconseguir-ho és necessari conèixer al client a molts nivells.
Ja hem vist que els assistents virtuals han anat perfeccionant les seves interfícies conversacionals i això continuarà així fins al punt de oferir-nos publicitat personalitzada per cada usuari. De fet ja s’han creat CRM que recopilen i analitzen dades emocionals de cada usuari, mitjançant el rastre digital, geolocalització i sensors físics.
Aquesta serà la manera de crear un perfil sensorial de cada client i les empreses podran oferir una publicitat més personalitzada.
Estem en un escenari de canvi constant, i d’aquesta manera, les empreses estan abocades a canviar la manera de relacionar-se amb els seus usuaris mitjançant la Intel·ligència Artificial. Amb les campanyes publicitàries personalitzades, les empreses aconsegueixen que el missatge quedi d’una manera més emocional en la persona que el rep i augmenti el retorn de la inversió publicitària.
En aquest sentit, veurem com la comunicació entre companyia i client evoluciona de tal manera que podrà preveure les seves necessitats i serà d’una manera personalitzada al 100%, millorant per tant, l’experiència d’usuari, el que es indispensable.
Altres publicacions interessants
Altres entrades interessants
Altres entrades interessants
El Barcelona Wine Week (BWW), saló de referència del vi espanyol de qualitat va tancar aquest any les portes amb xifres rècord: 952 cellers […]
VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers
La VII Jornada Empresarial a Mail Boxes Granollers sobre l’enviament de mostres a nivell internacional ha conclòs amb èxit. En […]
Tens clar que és una “mostra” i com es declara davant de la duana? Saps quina és la seva implicació comercial?
L’ […]